mandag 15. oktober 2007

And who are you?

Nå har TenSing Norway 2007/2008 hatt premierekonsert!
Tittelen for konserten, som vi skal turnere rundt med dette året, er "And who are you?"
Temaet gjenspeiles nok mest i dramaet, selvom både sanger og dans er knyttet opp mot dette også. Kanskje ikke så lett å merke seg når man ser konserten, men ting er mindre tifeldige enn de ser ut, altså!
Jeg tør påstå at konserten gikk strålende! Både sanger, dans, drama og ikke minst overganger satt veldig bra. Iallefall til første konsert å være! Publikum var helt fantastiske. Både gamle TSN-folk og folka fra Højskola vi bor på satt fremst. De hadde laget plakater der det sto "Kom så tøser" og "kom så drenge" (Vanlige danske setninger for "vi heier på dere"). TSN-folka hadde laga plakater der det sto "TSN 05-07 støtter TSN 07/08" og Kristoffer hadde laga en plakat der det sto U også var det bilde av noe som så ut som en svamp, og over sto det en pil ned med påskriften "rock". (Det var altså en stein, ikke en svamp). Fantastisk morsomt!

Jeg har desverre ingen bilder fra konserten, men jeg vet Mildrid har. Kanskje det kommer en liten oppdatering med bilder på bloggen hennes etterhvert?

Mams og Julius var her til konserten, og det var utrolig trivelig. Kjente at det var fantastisk godt å se dem igjen, og fant også ut at de var den beste distraksjonen fra konserten, i timene før, jeg kunne ha hatt. Spilte biljard med dem til et kvarter før jeg skulle møte opp før konserten. Var bare i den siste runden jeg merket nervøsiteten. (og tapte så det suste).

Ellers er jeg veldig trøtt for tida. Sover midt på dagen og på kvelden og sånt. Ikke så veldig smart, men når man først begynner med disse uvanene så er det så vanskelig å la være. Jeg skal dog gjøre et forsøk med å kvitte meg med de nå, ved å vaske rommet istedet for å sove i dag.

Hei så lenge!

1 kommentar:

Mildrid sa...

Fint innlegg :) No er bloggen min komt, med haugevis av bilder:)