mandag 8. oktober 2007

1. bilde evver


Det første bildet noen gang tatt av teamet jeg er på under TenSing Norway 2007/2008!
Kornete og ganske lite ja, men det er et bilde!
Team England, som vi nok bare heter til vi finner oss et bedre navn, består av fra høyre: Thea A, Camilla, på toppen er Helge, så har vi Eva, Vibeke, Sunniva, meg og Espen.
Og ja, du gjettet riktig, vi skal til England! I tre uker, fra den 26. oktober.
I England har jeg aldri vært, så jeg gleder meg mye. Blir sykt digg å komme seg litt ut i verden, asså! I Danmark er det litt "flatt" å være i lengden, om du skjønner hva jeg mener.
(Det flommer over av dårlige ordspill og vitser i TSN! Jeg elsker det!)

Men akkurat nå er det ikke verden som er mest i tankene mine. Det er den lille bobla i TSN, fordi vi har premierekonsert om 4 dager! Vi er nok ikke helt klare, men med litt gjennomgang og intensiv øving så blir dette kult! Vi kan jo ikke skuffe de 50 nordmenn som kommer! (Også alle danskene da, og Euroclass.)


Tilslutt et gullkorn fra Espen:

"Har du hørt hva Laboranten som kom til Labyrinten gjorde? Han labbarundtden"

Ingen kommentarer: