tirsdag 25. september 2007

oh my goodness!

Det er funnet lus på skola!

Vanligvis tror jeg ikke jeg ville ha brydd meg så mye om det, annet enn å tenke at det hadde vært kjipt å få det. Men veit du hva som skjer med mitt hår hvis jeg får lus? Jo, jeg må klippe det av!

Og uansett hvor mye jeg er blitt erta for håret mitt de siste åra, så elsker jeg dreadsa mine virkelig, asså. De er en del av meg og min identitet.
Så de som vil kan jo håpe litt for at lusa unngår håret mitt for denne gang..

(Guri malla, jeg håper virkelig ikke jeg blir smitta, sa hun med et ordentlig søkk i magen)

9 kommentarer:

Ingrid sa...

Du kommer til å se så SYKT bra ut uten hår!

Tarmine sa...

Haha.
Ja, SYKt e ordet.

Kirsten Finch sa...

Hehehe....

Martine, vi skal da jobbe hardt for at du ikke skal miste håret ;)

dikt sa...

håpa ikke du får lus æ heller

Ingrid Haukland sa...

Nei, pass på håret, du er en av de få jeg har sett og møtt som faktisk KLER å ha dreads!

LUS - VIK VEKK!
:p

Tarmine sa...

tuller du?
Alle kler å ha dreads.

Ingrid Haukland sa...

nei, tuller ikke.
det er mange som ikke kler å ha dreads. Gerd Liv Valla foreksemplel, det hadde vært ett syn!

Tarmine sa...

Neineinei, bare tenk så mye kulere ho hadde sett ut!
Ho hadde sikkert hatt kulere meininga også!

Unknown sa...

Det klør...