torsdag 13. september 2007

Minner

Sound: Morte Macabre - Symphonic Holocaust


I dag hadde vi kveldssamling på leirplassen. Vi gikk nedover i samla flokk, og da vi kom litt nedover så vi at stien inn til leirplassen var fylt med stearinlys hele veien.
Vi kom og satte oss på stubber rundt et bål som var tent opp. Vi sang og ba og Helge hadde en nydelig andakt. Om at vi hver og en er verdifulle, og at man må prøve å se forbi ansiktet til en person. Det ligger så mye mer bak et ansikt. En person, et menneske, følelser, tanker, opplevelser, holdninger. Jeg tror han fikk alle som satt rundt bålet, til å skjønne at de er verdifulle, akkurat sånn som de er, uansett hvilke tanker man måtte ha hatt om det før.
Helge, du er så god :)
Etter vi hadde sunget siste sang, var det fritt fram for å gå tilbake til skolen. Allikevel satt alle sammen helt stille i iallefall 3 minutter. Det var 3 magiske minutter. Bare bålet,og vinden, og folk som pustet. Og Jesus midt i blandt oss.
Jeg må innrømme at tankene mine har vandret hjemover en del ganger i dag. Vi har hatt studiedag hele dagen. Det har betydd at hver og en har hatt ansvaret for seg selv og for hvordan en vil bruke sin egen tid. Jeg har faktisk jobba litt med studier, har kommet et godt stykke på andakten jeg skal ha om en uke. Men dagen har gått med til mye tenking. Og da har jeg tenkt spesielt mye på mine venner og familie der hjemme.
Folk som jeg har vært med i så mange år, som har vært (og forhåpentligvis er) min støtte i mange år.
Så nå kommer noen bilder av noen av mine gode venner som jeg ikke ser så ofte for tida.
Jeg tenker på dere :)

Dette er en del av bandet i Bodø TenSing, på vårkonserten 2007. Andreas, Ole-Tobias og Kim.

Et slikt bilde tar vi hver vårkonsert som Bodø TenSing har. Samme plass, samme kameraposisjon. Dette er bildet fra våkonserten 2007.

3. klasse musikk på Bodø Vgs, vår 2007. En herlig gjeng!..

.. Som jeg tror dette bildet kan bevise! Kim og meg forrerst. Rakel og Knut- Rasmus bak.

Ja, jeg har vært med i danseband!
Den morsomste tiden på musikklinja var da Kjell Barryz Orchestra of love holdte på!

Eksamen i musikkformidling. Vi var de siste på hele skolen som kom opp, denne gjengen her. Men vi var engasjerte og lagde en superb forestilling. Jeg tror alle ble fornøyd med karakterene sine der, ja. I midten er fantastisk kule lærer Jon Kåre, som kom med is til oss i forberedelsestiden.

Jeg savner dette. Sinus og Gimle og Beinhard Bråkeklubb ftw!

Ane + Martine + vegansk sushi = <3Vegetarianerne i Bodø TenSing det siste året. Egen grill og greier!
Meg og min gode venn Markus.




4 kommentarer:

Andreas sa...

savn

Unknown sa...

Verka som dokker e i tenke-modus på Silkeborg! Håpa det går bra med de, Martine! ..og gratulerer med overstått bursdag! :)

Unknown sa...

Verka som dokker e i tenke-modus på Silkeborg! Håpa det går bra med de, Martine! ..og gratulerer med overstått bursdag! :)

Mildrid sa...

Så fin beskrivelse av kvelden i går! Det var virkelig magisk!

Fint med bilder av venner og! Vennane våre seier mykje om kem vi er sjøl..:)