torsdag 22. november 2007

Vil hun klare det?

Jeg har en stor utfordring foran meg.
Presis klokka 05.15 må jeg våkne opp imårra. men det er ikke det eneste altså. jeg skal nemlig hjem til Bodø imårra. Det tror jeg nok er lettere sagt enn gjort, selvom jeg er overbevist om at jeg er nødt til å klare det. 6 poster har jeg regnet meg til at jeg må igjennom. Og da har jeg ikke engang regna med innsjekkingene på flyplassene.

Slik har jeg skrevet det opp på arket mitt:

Post 1: 05.45 - Taxi fra Silkeborg Højskole til Silkeborg togstasjon

Post 2: Tog fra Silkeborg stasjon til Århus city.

Post 3: Flybuss til Århus airport

Post 4: Fly fra Århus airport til København airport.

Post 5: Fly fra København airport til Oslo lufthavn.

Post 6: Fly fra Oslo lufthavn til Bodø flyplass.

Fremme i Bodø klokka 17.30.

Ca 12 timer reise altså.

Må innrømme at jeg er litt redd. Spesielt med min retningssans, så kan dette gå riktig ille.
Jeg klarer ikke engang å finne veien igjennom Silkeborg by, som har et mindre innbyggertall enn Bodø! (Takk for hjelpa Kirsten, Mildrid og Ingerid;)
Oog jeg har vært så nervøs at jeg faktisk pakka ferdig for to dager siden! Vanligvis begynner jeg å pakke natta før jeg drar..


Men altså, hvor mange har ikke gjort lignende før meg? Og hvor mange har lyktes,hæ?
Dette er ikkeno stress!


( Wish me luck.. )


3 kommentarer:

Andreas sa...

Ho klarte det!

Tarmine sa...

Jaaaa :D
Det va jammen mæ skummelt ei stund, bøtt ai meid itt!

Ingrid Haukland sa...

regne me d e førrseint me lykkeønsknige nu? :p
knus, bejb