mandag 19. november 2007

Once Upon a Team i England

Once Upon a Team med Helge, Sunniva, Espen, Thea, Vibeke, Espen, Camilla, Aleksander og meg var i England i to uker fra 26.10 - 10.11. Vi var først i Birmingham, så dro vi videre til Bristol og Kingswood. Cambridge var neste stopp før vi vendte nesen tilbake tilbake til Danmark. Her kommer noen bilder fra en fantastisk tur!

Once Upon a Team med vår step in-leder Aleksander!


Helge, meg og Sunniva på festival i Birmingham.


Seminar i Kingswood


Bytur i Bristol! Eva, Espen, meg, Vibeke og Camilla.


Helge og Aleksander er "Proper Englishmen"


I Cambridge bodde vi i ei Baptisk-kirke. Slik så rommet vårt ut.


Konsert i Cambridge (På denne konserten var det vel omlag 15 stk.)


Vi var på en stor fyrverkeri-fest i Cambridge, og der gikk Espen, Aleks og Vibs til innkjøp av lyssverd! Mææd fett, az!


To av våre venner fra Kingswood kom på overraskelsesbesøk til Cambridge. Det tar 5! timer å kjøre! Makan til kule folk altså :D
Så fikk vi Lovehearts som Camilla viser fram. Antony på venstre side.



Meg og Espen ved Kings Cross i London!

Og forresten. Hvis noen er interessert i sånn rimelig dårlige videoer som ligger av oss på Youtube, fra noen av konsertene vi har hatt, så kan jeg anbefale denne:
http://youtube.com/watch?v=7oDLuTaZuGc

også kanskje denne: http://youtube.com/watch?v=CxEa6MefCS0

Det var alt for denne gang!

:)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Utrulig tøft bilde a dæ og Espen!

Espen sa...

"Once Upon a Team med Helge, Sunniva, Espen, Thea, Vibeke, Espen, Camilla, Aleksander og meg"

Jeg føler meg overrepresentert (:

Espen sa...

Og Eva? Shit, hvor er hu? Hu er lita, men hu var vel synlig nok på turen. Hm.