torsdag 29. november 2007

Fra Silkeborg til Bodø og tilbake

Hun klarte det!
Og hun (eller jeg da) hadde en fantastisk helg i Bodø!
Helga inneholdt blant annet disse deilige tingene:
- HardCore-festival med The Spectacle, Snöras, Magnus Eliassen, La Casa Fantom, Sinnssyk Ugle, The Box of Mothers og MANNA!
- Mye familietid med både mor, far, søster og katt.
- INGEN morgensamlinger!
- Hjemmelaga brød med rødbetsalat og Mozarella-ost (Æ e en veggisfreak, æ veit :D)
- Mye tid sammen med gode venner og familie
- Gode diskusjoner
- Besøk til min gamle skole og musikklinja
- Tur på moloen
- Oppdagelsesferd i gamle asbest-fylte hus (Æ e tøff, æ veit!)
- Snø! ! !
Helga ble så bra som den kunne ha blitt! Takk til alle som gjorde den så fin, og spesielt mamma og pappa og søster!

Nå er jeg tilbake på Silkeborg, og eksamen står for tur. Mandag er den store dagen og jeg har øvd skremmende lite. Mye skole-ting som skjer for tida, en del øving og mye soving.
En koseligere ting er at adventen også står for tur, og den gleder jeg meg utrolig mye til! jeg og Line Emilie skal ha julekalender og gi hverandre noe smått annenhver dag. Har også Fairtrade-sjokoladekalender, så det blir ikke måte på hvor mye jeg skal feire advent. Må ta litt igjen for at en ikke har adventsstjerne og lilla lys og mandariner og pepperkake (og familie) her hver dag :)





3 kommentarer:

Anonym sa...

koseli å se dæ igjænn martine! håpa å se mer til dæ i løpet av jula;D
d går forresten rykter om nyttårsfest hos mæ siden vi ikke bli hos mari i år... du e veldi invitert hvis d bli noe av;D

Anonym sa...

oi.. d va fra marianne forresten:P

Tarmine sa...

ojojoj!
Ja, det høres arti ut, du får hold mæ oppdatert!
Veldig koselig å treff dæ igjen også! :)