mandag 13. august 2007

Siste dag i Bodø

I dag sto jeg på førerprøven.
Jeg er rimelig glad skal jeg fortelle deg!
Det var ganske skummelt, men helt utrooolig digg å kjøre helt aleine i bilen for første gang i hele mitt liv!

Er ferdig på konfirmantleieren. Det var trist å dra, akkurat når jeg begynte å bli kjent med konfirmantene.
Men sånn er livet.
Drar til Oslo imårra (Slight change of plans, skulle egentlig dra i dag) og skal bruke dagen på å pakke og kjøre og si hadet til folk.


ÅH, som jeg kommer til å SAVNE Bodø! :'(



2 kommentarer:

Andreas sa...

Vi kommer uten tvil t å savn dæ å!

Ingrid Haukland sa...

Tenk at vi e i samme land da kjære! vi kan jo møtes anytime!!

GRATUUUUUULERER SÅ SIIIIIINNSYYYYYKT med LAPPEN!!

Den førtjøne du!

dansken sklir raskt inn her sør, baare å hive sæ me når du kommer:)
glede mæ allerede!! :)

smask å dask <3