lørdag 8. mars 2008

På sørrrlandet

Sound: Terje Nilsen - Portrett

Nå sitter jeg på Vigeland, i en veldig koselig vertsfamilie. Har akkurat sett på Frustrerte Fruer og lest litt studier. Dette er samtidig som det er VinterGalla her på Vigeland. For å si det sånn så skulle jeg egentlig vært sammen med resten av TSN, vært med på Rolling Magazine, og hørt på Ten Sing- gruppene og hoia med. Desverre har jeg blitt sjuk, og trolig fått en halsbetennelse. Nå går jeg på Penicilin- kur (For første gang i mitt liv faktisk) og det går egentlig ganske bra. Er bare litt slitsomt når jeg må drive og gjøre ting og sånn. Bortsett fra da vi hadde konsert i går, vår siste konsert før Prahafestivalen i August! Det gikk veldig bra, men det er ganske trist å ikke skulle ha en konsert på så lenge.
Planen videre er å reise tilbake til Oslo imårra, også til Blefjell som ligger et sted i nærheten av Kongsberg, på mandag. Jeg skal på vinterBOLK (Bibel og- lederkurs) fram til fredag, også skal jeg hjem til Bodø! Der skal jeg rydde ut av rommet mitt, for Mamma har kjøpt seg ny leilighet, og skal nå selge huset. Det er veldig bra for Mamma og går helt fint for meg! Jeg gleder meg til å se leiligheten hun har kjøpt. Den er forøvrig i Skeiddalen, for de som er kjent i Bodø.


Og - Til dere som føler dere truffet - Gratulerer med kvinnedagen! :D

4 kommentarer:

Ingrid Haukland sa...

duuue, e har skifta adresse på bloggen.

ingritthauk.blogspot.com
mæ www. foran offcårs!

låvv og gratulere me gårsdagen!

Ingrid Haukland sa...

og bli kult å få sett ny-leiligheta. og god bedring, åsså savna e d!
suss

Anonym sa...

Du er bare super, du:-)

Mildrid sa...

Koffor visste ikkje eg at du og var sjuk på Vigeland du og? God påske kjære du! God tur til Tyskland og kos deg masse både der og heime:) Klemklem