søndag 8. juli 2007

Bloggpost nummer 1

Min første blog evver, og min første blogpost evver. Dette er en stor dag!

Jeg fant ut for en god stund siden, at når jeg skulle på Ten Sing Norway så skulle jeg ha en Blogg der jeg fortalte litt om året. Om denne bloggen er interessant for andre enn meg er vel heller tvilsomt, men det blir uansett bra å få skrevet litt om året. Kanskje tilogmed få lagt ut noen bilder og sånn!

Akkurat nå sitter jeg i Ulsteinvik, ganske nært Ålesund, og er med på første del av Ten Sing Norway: BOLK. Så tenkter du kanskje, BOLK, hva iallverden skal det bety da, og hvorfor skriver hun det med store bokstaver? Jo det skal jeg fortelle deg, det er nemlig en forkortelse og står for Bibel Og LederKurs. Her har vi hatt Bibelfag, etikk, og lederskapsundervisning. Vi har lært masse om organisasjonen TenSing Norway er en del av: Kfuk-Kfum (Kristelig forening for unge kvinner og menn) og vært veldig sosiale. Ca 50-60 stk har vi vel vært her, og det har vært tre herlige uker (Eller iallefall to og en halv av de)
Men nå er jeg veldig klar for å kommer hjem til Mamma og Pappa, venner, fest i parken, mitt eget stereoanlegg og egne skiver, det forferdelig rotete rommet mitt og katta mi. Jeg skal "slappe av" i 3 uker før TenSing Norway-året begynner for fullt i Silkeborg, Danmark den 17. August.

Hei så lenge!

Ingen kommentarer: